Is je aankoop of een deel ervan toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Geen probleem!
Je kan het gewoon terugsturen naar ons, als het niet gebruikt of beschadigd is, (op maat gemaakte producten kunnen wij niet terugnemen).
Voorwaarden:
Let op: Direct ruilen voor een ander artikel is niet mogelijk. Als je een ander product wilt, kun je hiervoor eenvoudig een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.
Hebben wij iets verkeerd geleverd? Klik Hier
Dat is helaas niet mogelijk.
Je kan je product(en) tergusturen, dan crediteren we het.
En ondertussen kan je de juiste items bestellen.
Voordeel is dat er dan geen vertraging op zit.
Nee, we hebben helaas geen retourservice.
Terugsturen moet je helaas zelf verzorgen en betalen.
Op die manier kunnen we de aankoopprijzen laag houden.
Als je de hele order terugstuurt, dan crediteren we het gehele aankoopbedrag, inclusief verzendkosten.
Mocht je 1 van de producten uit die bestelling houden, dan worden de verzendkosten niet terugbetaald bij een retour.
Meestal is dat binnen 2 tot 3 dagen na binnenkomst verwerkt.
Enkele gevallen gaat er een week overheen.
De terugbetaling gebeurdt direct bij het crediteren.
Afhankelijk van jouw betaalwijze, kan het tot wel 3 dagen duren voor het bij jouw zichtbaar is.
Wat veel banken doen, is de terugbetaling noteren op dezelfde dag als de aankoop.
Dus als jij op de 10e betaald, en je stuurt iets op de 20e terug.
Vervolgens crediteren wij op de 22e. Dan staat het geld (in sommige gevallen) niet op de 22e op je rekening als bijgeschreven, maar bij de 10e zie je een af- en bijschrijving.