Retourpagina
done Persoonlijk deskundig advies
done 25 jaar ervaring
done Snelle levertijden
done Scherpe prijzen
menu
done Persoonlijk deskundig advies
done 25 jaar ervaring
done Snelle levertijden
done Scherpe prijzen

Retourpagina

Retourneren bij Nexaparts

Is je aankoop of een deel ervan toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Geen probleem! 
Je kan het gewoon terugsturen naar ons, als het niet gebruikt of beschadigd is, (op maat gemaakte producten kunnen wij niet terugnemen).
Voorwaarden:

  1. Het is binnen 14 dagen na ontvangst
  2. De items zijn niet speciaal voor jou op maat gemaakt
  3. De items zijn niet gebruikt en of beschadigd

Hoe werkt het?

  1. Controleer of de artikelen niet beschadigd zijn.
  2. Plaats de items die je wilt terugsturen in een doos (in originele verpakking indien van toepassing).
  3. Doe de pakbon of een briefje erbij, zodat we weten dat het jouw bestelling is en schrijf ons adres op de doos.
    NexaParts BV
    Duurzaamheidstraat 33
    8094SC Hattemerbroek
    Nederland
  4. Ga naar een pakkettendienst, koop een pakketlabel en lever de doos in. 
    (ons advies is om een trackingscode te vragen. Mocht het te lang duren, dan kan je in ieder geval zien waar het pakket gebleven is).
Wat gebeurd er dan?
Zodra wij de bestelling (of het deel dat je terugstuurt) ontvangen, controleren we de teruggekomen spullen en crediteren we je aankoopbedrag van de teruggestuurde items.
Dit duurt meestal maximaal 2 tot 3 dagen.

Let op: Direct ruilen voor een ander artikel is niet mogelijk. Als je een ander product wilt, kun je hiervoor eenvoudig een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.

Hebben wij iets verkeerd geleverd? Klik Hier

Kan ik ook omruilen?

Dat is helaas niet mogelijk.
Je kan je product(en) tergusturen, dan crediteren we het. 
En ondertussen kan je de juiste items bestellen. 
Voordeel is dat er dan geen vertraging op zit.

Is er een retourservice?

Nee, we hebben helaas geen retourservice.
Terugsturen moet je helaas zelf verzorgen en betalen.

Op die manier kunnen we de aankoopprijzen laag houden.

Worden de verzendkosten terugbetaald?

Als je de hele order terugstuurt, dan crediteren we het gehele aankoopbedrag, inclusief verzendkosten.
Mocht je 1 van de producten uit die bestelling houden, dan worden de verzendkosten niet terugbetaald bij een retour.

Hoe lang duurt het crediteren?

Meestal is dat binnen 2 tot 3 dagen na binnenkomst verwerkt.
Enkele gevallen gaat er een week overheen.
De terugbetaling gebeurdt direct bij het crediteren. 
Afhankelijk van jouw betaalwijze, kan het tot wel 3 dagen duren voor het bij jouw zichtbaar is.

Waarom is de terugbetaling niet zichtbaar?

Wat veel banken doen, is de terugbetaling noteren op dezelfde dag als de aankoop.
Dus als jij op de 10e betaald, en je stuurt iets op de 20e terug.
Vervolgens crediteren wij op de 22e. Dan staat het geld (in sommige gevallen) niet op de 22e op je rekening als bijgeschreven, maar bij de 10e zie je een af- en bijschrijving.

Is de bestelling op een pallet geleverd?

Neem dan contact met ons op om te bespreken hoe we dit kunnen realiseren.
We begrijpen dat niet iedereen de mogelijkheid heeft om een pallet te kunnen verzenden.

Wij kunnen dan een pick up inboeken, die we verrekenen op de credit nota.